5kg cholklad! (minst)

2kg choklad generar uppenbarligen läsare! Dock har jag inget sådant att bjuda på ikväll...
Jag har dock en glädjande nyhet att komma med! Äntligen har julen kommit hit! För att det snöat? Åh nej. Det här scenariot utspelade sig i vår soffa igår...

Jag: Nu börjar jag bli orolig! Coca Colas julreklam har fortfarande inte kommit. Det är höjden av snålhet att Coca Cola inte ens kan bjuda på en reklam såhär i finanskristider...
Cirka fem minuter förflyter. Sedan hörs ett avlägset "Then the trucks came over the hill..." från TV:n. Efter det hoppar jag jämnfota i minst 2 minuter och skriker rakt ut...
Karln: Var den verkligen så bra den reklamen?

Bra och bra. Det är inte det som är grejen. Karlar!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo, jag löste problemet idag.. märkte på skickade sms att messen inte kommit fram för att jag skickat till ett annat niina nummer, har nämligen två nummer som är dina på mobilen, så skickade ett nytt till den andra. hoppas du fått de :) jo men precis, lite mycket nu innan jul men i mellandagarna kanske vi kan dra på stan o shoppa rea saker eller kanske styra upp något :) annars är de bara att ringa fall du vill ta en promenad nångång kram:)

2009-12-16 @ 19:46:24
URL: http://pimpiina.blogg.se/
Postat av: Totally

Älskar den reklamen.

2009-12-22 @ 19:59:52
URL: http://totally.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0