Cribs del 3. Husets Hjärta (haha!).

Nu är jag tillbaka efter en alltid lika ångestframkallande tentavecka. Jag vet att ni har saknat mig. Sitter här och äter min något sena frukostgröt. Av gröt blir man snäll. Därför tänker jag nu dela med mig av vårt fantastiska kök!



Saker att uppmärksamma:
1. Golvet! Jag har sagt det förr men jag säger det igen. Ekparkett i alla rum! (Som dock den förra hyresgästens katter använt som klösbräda på diverse ställen, men ändå).
2. De utbrända värmeljusen som står på diskbänken och väntar på källsortering. Pass på!
3. Om jag är pedantisk? Haha! Va? Skulle jag?...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är jättefint!! :D Gott nytt år föresten!

2010-01-01 @ 15:52:07
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0