Eleven.

Mitt i alla flyttbestyr kan jag förövrigt berätta att idag är det exakt tre år sedan jag och karln träffades. Vi träffades således den 11/11-2006. Därav kommer det vara exakt fem år sedan vi träffades det magiska datumet den 11/11-11. Att jag tycker det vore ett fantastiskt bra datum för bröllop är ingenting vi talar högt om, men ändå...

Men det jag egentligen skulle ha sagt är att jag är väldigt glad att jag träffade just min karl på den där sunkiga krogen just den där kvällen! Jag är inte bara väldigt glad utan sjukt glad till och med! För han är världens bästa karl! Får nog  ta och leta upp en mugg med den texten..."Världens bästa karl! Den skulle han kunna ha på jobbet och skryta med!


".



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhhh pojkvännen är det bästa. jag och emil förlovade oss nästan samma datum som ni träffades :) fast två år senare då hihi 08-11-08

2009-11-12 @ 13:02:27
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0