Det löser sig.

Oj vad jag klantade till saker och ting förra veckan! Missade helt och hållet att ett obligatoriskt seminarium i skolan flyttats till i fredags. Dock finns det tydligen en mycket bra lösning på problemet. Men det skulle ni sagt till mig igår, för då var "det löser sig"-tänket långt borta ska jag säga...

Idag är jag väldigt sugen på att både baka och laga något gott i ugnen. Jag är ju duktig på det där med mat (allmänt skryt). Det blir dock inget med det för i helgen har ugnen skurats i all evighet inför flytten. Och det är inget jag orkar göra om. Så i veckan blir det pasta och köpemat. Så det så.


(Massor av matinspiration hittar ni på min favoritmatblogg här)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Om jag skickar hem en matlåda till dig varannan dag skickar du tillbaka den full med mat då??

2009-11-03 @ 08:35:11
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0