Onine.

Nu är året snart slut. Typ såhär skulle jag sammanfatta det...

- Skaffar mig en till cool brorsdotter vi namn Nova. Eller skaffar och skaffar, har glädjen att få kanske man ska säga...

- Drar på en vecka All Inclusive till Sharm el Sheikh i Egypten. Det enda som imponerar med stället är solen och snorkligen. Men vi får ändå en mycket trevlig semester...

- Knåpar under mycket skrik och panik  ihop en B-uppsats. Lyckas tillsist ganska bra med det...

- Bjuder vännerna på gemensamt födelsedagspartaj med rockstartema.

- Njuter av svensk sommarvärme lite till och från.

- Drar till Florida. Resan blir mycket lyckad på alla sätt och vis. Helt, helt underbar...

- Förlovar mig helt sonika med karln på samma resa. Detta sker under dunder och brak. Det vill säga åska och storm (storm är dock eventuell en liten överdrift, men ändå).

- Fyller 22 bast. Det börjar minsann bli en ålder det.

- Drar till Norge på minisemester. Konstaterar att det är lite väl dyrt...

- Har ett partaj för hela tjocka släkten för att fira trolovningen (trolovning?).

- Byter lägenheten i betongblocket mot en med ekparkett i alla rum (ska inte prata om ekparketten så mycket mer, jag lovar!).

- Konstaterar att det redan gått tre år sedan jag plus karln träffades på den där sunkiga krogen...

- Blir bestulen på en väska på självaste julafton och på en kyrkogård av alla ställen.

Förövrigt käkar vi mycket cheesecake och fläskfilé med jensen's pepparsås. Jag följer slaviskt Fringe och Criminal Minds. Både jag plus karln tycker att Gran Torino är bästa filmen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0