Löv.

Såhär kan man retas (på ett kärleksfullt vis) med sin karl, eller vem som helst faktiskt...

En låt som ofta spelas i vår bil (av den enkla anledningen att vi råkar tycka om den ganska mycket båda två) är "Don't Stop Believin'" med Journey. Detta scenario utspelar sig precis efter att låten spelats...
Jag: Du visste inte att de sjöng "born and raised in South Detroit" innan du hörde mig sjunga det...
Karln: Eh? Jo, jag har lyssnat på den låten jättelänge...
Jag: Men du visste inte att de sjöng det, eller hur?
Karln: Född och uppvuxen i södra Detroit?
Jag: Ja, men du visste inte att de sjöng just South Detroit...
Karln: Jo, det visste jag.
Jag: Nej, det visste du inte.

Haha. Jag blir inte klok på mina påhitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0