Stockholms blodbad.

Nu börjar vi komma i ordning minsann. Sitter här i soffan, myser, äter popcorn och ser på fotboll. Det är så himla trevligt att vi bejakar varandras intressen på det här viset. Jag uppmuntrar karlns intresse för fotboll. Han uppmuntrar mitt intresse för popcorn. Toppen!

Jag har en fråga också. Lägenheten är underbar på alla sätt och vis! Man kan laga mat och se på tv samtidigt! Man kan tvätta när man vill! Men. Hur rakar man benen i en dusch? Jag har alltid haft badkar. Jag har legat där i lugn och ro och kommit upp med silkeslena ben. I en dush måste man stå upp samtidigt som vattnet bara rinner (man måste ju skölja av rakhyveln någonstans), en mycket stressande situation. Det slutar alltid med Stockholms blodbad och sönderrivna ben. Tips? Någon?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lägg upp bilder!! Jag vill seee :D

2009-11-20 @ 13:58:03
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/
Postat av: Daniel

Köp en liten plastpall att sitta på! :)

2009-11-20 @ 15:06:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

köp en balja:)

2009-11-23 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0