Girighet (igen).

Nu när vi snart ska flytta har jag blivit helt galen. Jag har fått för mig att allt i den nya lägenheten ska vara nytt. Nu inser jag dock att det är en rent ekonomiskt ohållbar tanke. Men ändå.

Alla som vill klappa mig medhårs (både för mig kända och okända personer) ska här och nu ta fram penna och anteckningsblock. Här kommer nämligen min (och även helt ofrivilligt karlns) officiella önskelista. Den råkar av en ren slump för tillfället endast innehålla saker från Sagaform.


Pajform, skål och ungsform Season
Bricka Juicy (färgen är oviktig)
Dessertskålar Juicy (vi har glasen i gult så gärna en annan färg som t.ex. röd eller blå)
Underlägg, grytvante och marinadborste av silicon (färgen är även här oviktig)
HOT ugn/serveringsskål Oval Oak (stor och liten)

Fy farao! Det här tog för lång tid! Jag gillar allt hos Sagaform helt enkelt! Skriv upp det!

(Detta inlägg är (även om jag önskar det) inte sponsrat av Sagaform).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0