På gång.

Jag längtar i ärlighetens namn lite efter julen. Det kan låta aningen för tidigt. Men det är samma visa varje år. Jag är uppfostrad på det viset. Mamma har redan handlat hälften av sina julklappar.

Med tanke på detta tänkte jag uppdatera er om flytten. Den 14:e kommer en snubbe från hyresbolaget hit för att besiktiga vår lägenhet. Sedan ska vi bara skriva på kontrakten. Så om allt går som planerat flyttar vi i slutet av den här månaden. Hej parkettgolv och öppen planlösning så att säga! Lagom för att komma i ordning till första advent. I år ska det pyntas för böveln!


Kommentarer
Postat av: sara

kika gärna in på min blogg och gissa vad som finns i påsen... ;)

2009-10-05 @ 17:38:50
URL: http://saralingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0