Stackars sate?

I lördags lät jag  som en otacksam bitch. Men så är ju egentligen inte fallet. Men den man som råkade höra detta samtal måste tänkt "stackars sate" om min karl.

Jag och karln letade efter avledningen med laptops men hamnade framför hyllan med ipods istället.
Karln: Dom är ganska snygga faktiskt.
Jag (med drömsk röst): Åh! Ja! Dom är så himla fina!
Karln: Jag tänkte köpa en sån åt dig en gång. Jag hade med mig pengar och allting...
Jag (med anklagande röst): Varför gjorde du inte det då?
Karln: Eh. Jag bjöd dig på en resa till Egypten istället...

Jaha? Okej. Förlåt!
Nu har jag köpt något fint åt karln istället! Nu råkar jag vara den fattiga i det här förhållandet så det är ingen ipod, och ingen biljett till Egypten heller för den delen. Men jag har slått i den lite macho i svart papper och guldsnören! Det ni!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad är det vad är det vad är det!?!?!

2009-10-20 @ 22:18:55
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0