Trutt.

Idag känns det att det är fredag. Jag är trött. Eller trutt som jag brukar säga på min göteborgska. Jag orkar verkligen inte packa några flyttkartonger. Jo, en har jag packat. Jag fyllde den med böcker så den blev jättetung. Sedan fnissade jag lite och tänkte att "den får någon annan än jag bära". För att vara på den säkra sidan satte jag på en lapp där det stod "jävligt tung!".


Karln har lovat att inte spela tv-spel längre än till sju. När jag ropar och påminner honom att klockan snart är halv åtta svarar han bara "jaha". Så nu ser jag ut såhär (fast mycket blekare):


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha älskar lappen jävligt tung ;) bra tänkt!

2009-11-01 @ 11:33:23
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0