Meningsfullt.

Jag har spenderat helgen med att äta alldeles för många oliver. Tänker att det fixar mitt nyårslöfte om att käka mer frukt och grönt. Jag har faktiskt pluggat en hel del också, men det ter sig inte lika intressant...

Mitt i allt detta tänkte jag lista upp mina önskningar inför fortsättningen av 2010...
- Att jag inte ska vakna upp med vinterkräksjuka imorgon. Det är liksom inte läge. Känningarna av detta kan dock lika gärna bero på alla oliver...
- Att det ska visa sig att jag är en större talang än karln när det kommer till skidåkning.
- Att skatteåterbäringen ska vara stor och fet och att vi därmed drar till Florida...
Slut på önskningar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0